NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PORADNIKI » UMIEJĘTNOŚCI, KSIĘGI

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Umiejętności, Księgi

  
Knight_Drive
23.01.2008 15:31:19
poziom 3



Grupa: Administrator 

Posty: 114 #46200
Od: 2007-12-8
Umiejętności wybieramy w queście na piątym poziomie. Każda klasa postaci ma do wyboru dwie moce i idące za tym unikalne umiejętności w których może się szkolić oraz umiejętności standardowe dostępne dla wszystkich klas.

Umiejętności unikalne składają się z trzech kolejnych poziomów: Skill, Master Skill, Grand Master Skill (3 kwadraciki w zakładce umiejętności [V])
Skill zwiększamy dostając punkty umiejętności przy zmianie levelu. Kiedy dojdziemy do poziomu 17 Skilla, mamy 25% szans że automatycznie przeskoczy na poziom pierwszy Master Skilla (M1). Jeśli się nie uda przy dodaniu 18 punktu umiejętności szansa jest 50%, potem odpowiednio przy 19 i 20 punkcie 75% i 100% szans. Także jeśli mamy szczęście M1 wskoczy już przy 17 punkcie i kolejne punkty będzie można dodać do innych umiejętności. Moc M1 jest taka sama, niezależnie czy wskoczy przy 17 czy 20 punkcie. M1 wskakuje automatycznie, niepotrzeba do tego żadnych ksiąg.
Poziomy Master Skilla zwiększamy czytając Księgi Umiejętności z poprzednim poziomem skilla (np. jeśli Wir Miecza wskoczy na M1 i zmieni się w Taniec Miecza, to żeby zwiększać poziom Tańca Miecza należy czytać Księgi Wir Miecza). Kolejno osiągamy poziomy M1,M2,M3... aż do M7-10, gdzie Master Skill zmienia się w pierwszy poziom Grand Master Skilla (G1) anologicznie jak to było w przypadku zmiany w M1. Poziom G zwiększamy czytając Księgi Instrukcji Umiejętności.

Księgi wypadają z metinów.

Czytanie Ksiąg:
Nie przeczytamy Księgi Umiejętności która nie jest dostępna dla naszej klasy.

Problemy z przeczytaniem księgi - czemu czytanie księgi mogło wam nie wyjść (zazwyczaj okraszone różnymi dziwnymi komentarzami):

Odstęp między czytaniem kolejnych ksiąg musi trwać ok. 24h (podobno czasem mniej, czasem więcej).

Przeczytanie księgi zabiera nam parę procent doświadczenia, także musicie mieć odpowiedni jego zapas, aby księgę przeczytać.

Księga nie zawsze "wchodzi". Istnieje jedynie szansa, że nauczymy się umiejętności. Jeśli tak się nie stanie księga przepada. Czasem może nas spotkać bardzo długie pasmo niepowodzeń. Niektórzy radzą przeciwstawiać taką sytuację powściągliwością, brakiem nachalności i pokorą w czytaniu Ksiąg.

Jeśli mimo to księga nie wchodzi (zazwyczaj z zestawu umiejętności standardowych) to nie wchodzi i koniec. Nie wiemy czemu. Może, jest to w jakiś sposób skorelowane z levelem, a może trzeba wbić umiejętnośc na 20 level (albo 10, albo 13). Każdy mówi co innego.

Standardowe Umiejętności:
Kombinacja - zwiększa liczbę ciosów. Uczy się jej z książek o różnym poziomie zawansowania.
Dodanie ciosu do combo do ciosów podstawowych jakie nasza postać wykonuje przy użyciu broni, a więc np. wojownik zadaje sekwencję 4 ciosów, przy czym ten ostatni jest odrzucający (jest czas łyknąć flaszkę), gdy nauczymy się sztuki kombo na pierwszym poziomie, to w momencie gdy uruchomimy tą umiejętność* dostajemy 5 cios i wtedy nasza postać wykonuje sekwencję 5 ciosów (ostatni, 5-ty jest odrzucający). Jest to dość istotne, ponieważ wydłuża moment kiedy możemy użyć flaszki z życiem - tzn. chodzi o czas kiedy użyta flaszka przywróci nam życie. Także trzeba dobrze oceniać przy jakich mobach nam się opłaca włączyć combo.
By Rejtan

Rybactwo - Link: Poradnik - Rybactwo

Dowodzenie - zwiększa przywództwo [ nie wiadomo co konkretnie, może większy exp w party, lub takie cos ? Link ]
Sun Zi Sztuka Wojny, Wu Zi Sztuka Wojny, Wei Liao Zi - raczej nie ma ich siedem, i raczej nie trzeba czytać ich w zależności od levelu. Prawdopodbnie jak ze wszystkimi księgami, wbijamy po kolei Zwykłe, Master i Grand Master.

Górnictwo - zwiększa wielkość wydobycia o 5% na poziom.

Tworzenie Przedmiotu - [nikt nie wie, nie pytać się jak jakiś gracz zrobi i opisze będzie wiadomo bo narazie przypuszczeń było sporo i oczywiście całkiem odmiennych]

Polimorfia - pozwala na zmianę w potwora. Uczy się jej z książek o różnym poziomie zawansowania. Zamianę w potwora umożliwiają marmury przemiany, niezależnie od poziomu Polimorfii. Marmury wypadają losowo z mobów. Każdy marmur jest jednorazowy i zmienia w nas określony typ moba (będzie napisane na marmurze w jakiego). Umiejętność polimorfia zwiększa czas zamiany oraz siłę moba w którego się zmieniamy.
Rodzaje ksiąg: Księga Polimorfii, Zaawansowana Księga Polimorfii, Mistrzowska Księga Polimorfii
Polimorfia poziom nadanych ptk na te umiejętność zwiększa nie tylko długość bycia "przemienionym" i atak, ale im wyzszy poziom tym ma się wiekszę szanse na osiagniecie unikalnych zdolnosci moba w jakiego sie przemienilismy (z wlasnego dosw: mam 6 poziom umiejetnosci, na 2ptk. dziki sluga trwal okolo 5min i walczyl normalnie, teraz nieco ponad 10 i mam ten "polobrot"; po zamianie w pajaka jest sie odpornym na trucizny, z dana dla niego odpornoscia), i kolejne: lvl bestii w jaka sie zamieniamy (np. pajak, ma jakos lvl kolo 30, czy 35 jakos tak), to zauwazylem, ze poziom postaci w jaka sie zamieniamy ma istotny wplyw, im mniejsza roznica lvli pomiedzy nasza postacia a mobem za jakiego chcemy sie przemienic tym krotszy czas bycia "zamienionym" (przetestowane na 7 marmurach pajakow i elit ezoterach).
by Lezeroth

Język - Uczy się go z odpowiednich ksiąg. Od 20 poziomu umiejętności umożliwia rozumienie innego języka (ale inni którze nie mają rozwinietego języka cie nie rozumieją).

Jeździectwo - Poradnik - Wszystko na temat konia
Przywołaj Konia - Poradnik - Wszystko na temat konia

Umiejętności podstawowe poszczególnych klas:

Wojownik. Ciało
Trzystronne Cięcie
Wir Miecz
Berserk
Aura Miecza
Szarża

Wojownik. Duch
Duchowe Uderzenie
Walnięcię
Tąpnięcie
Silne Ciało
Uderzenia Miecza

Ninja:
Zasadzka
Szybki Atak
Wirujący Sztylet
Krycie Się
Trująca Chmura

Ninja:
Powtarzalny Strzał
Deszcz Strzał
Ognista Strzała
Bezszelestny Chód
Trująca Strzała

Sura. Broń:
Uderzenie Palcem
Smoczy Wir
Czarowanie Ostrza
Strach
Czarowanie Zbroi
Rozproszenie Magii

Sura. Magia:
Mroczne Uderzenie
Ogniste Uderzenie
Ognisty Duch
Mroczna Ochrona
Duchowy Cios
Mroczna Sfera

Szamanka:
Latający Talizman
Strzelający Smok
Smoczy Skowyt
Błogosławieństwo
Odbicie
Pomoc Smoka

Szamanka:
Błyskawiczny Rzut
Przywołanie Błyskawicy
Burzowy Szpon
Leczenie
Zwinność
Podwyższenie Ataku

Resetowanie (Kasowanie) Punktów Umiejętności:

Do 30 levelu można resetować umiejętności u staruszki w I lub II mieście za yang (cena wzrasta wraz z levelem). Zwraca pełna liczbę punktów umiejętności. Umożliwia to zmianę profesji/ścieżki mocy na inną (np. z Ninja Łuk na Ninja Sztylety).

Po 30 levelu można kupić za realne pieniądze w Item-Shopie na stronie metin2.pl Zwój Cofania Umiejętności. Resetuje tylko jedną umiejętność i w wypadku kiedy jest ona na M, otrzymujemy spowrotem jedynie 17 punktów niezależnie od władowanych w nią punktów (poziom M rownież się nie liczy).

Zwój Powrotu Statusu - resetuje punkty statystyk i pozwala wszystkie rozdać na nowo. Nie ma nic wspólnego z umiejętnościami.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PORADNIKI » UMIEJĘTNOŚCI, KSIĘGI

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny