NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PORADNIKI » JAKA PROFESJA NAJLEPSZA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Jaka profesja najlepsza

  
Knight_Drive
13.01.2008 16:12:03
poziom 3



Grupa: Administrator 

Posty: 114 #41737
Od: 2007-12-8
Postanowiłem napisać poradnik o różnicach między profesjami, ponieważ wiele jest tematów: "kogo wybrać???", a to wszystko przecież od gusta zależy. Ja postaram się wam przybliżyć mniej więcej wszystkie profesje...

Knight
Zalety:

* Z każdym nowym levelem knight dostaje 15 punktów życia [hp], 5 punktów many i 25 capa;

* Regeneracja życia 1 punkt co 6 sekund i regeneracja many 1 punkt co 12 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt życia co 4 sekundy, mana bez zmian;

* Łatwo się nim gra;

* Awansuje szybciej od innych profesji w skillach walki w zwarciu [axe, sword,club, fist];

* Awansuje bardzo szybko w shieldingu(tak samo jak pal ale szybciej od magów);

* Nie musi wykorzystywać do expienia amunicji tak jak inne profesje;

* Potrafi używać podstawowych czarów[np. lekkie leczenie(exura), leczenie z zatrucia (exana pox), przyspieszenie (utani hur), berserk(exori), światło(utevo lux, utevo gran lux), itp.] oraz run [UH, HMM, GFB, Explosion, Fire-Bomb, zawładnięcie potworkiem(convince creature) na wyższym levelu];

* Po levelu 60 knight staje się naprawdę potężny;

* Dobry knight może bez strachu może odkrywać nieodkryte mapy i jaskinie;

* Knigh w huntach grupowych zawsze robi za blokera(przyjmuje najwięcej hitów potworków) i na światach pvp jest wykorzystywany w wojnach jako bloker ;

* Na odpowiednim levelu knight może iść do KAŻDEJ lokacji/jaskini w tibii;

* Awansuje w walce na odległość(distance fighting) średnio-szybko(szybciej niż magowie ale wolniej niż paladyni);

* Na niższym levelu expi najszybciej ze wszystkich profesji;

* Przeważnie to knight zbiera loot z huntów;


Wady:

* Bardzo wolna regeneracja many;

* Awansuje ekstremalnie wolno w poziomie magicznym;

* Nie ma dobrego spontanicznego czaru leczącego;

* Musi wybrać rodzaj broni w jakim chce walczyć(axe, cub, sword) już na niższym poziomie [późniejsza zmiana pochłonie zbyt wiele czasu];

* Musi zawsze dbać o to, by mieć najlepsza tarczę, zbroję, hełm itp., żeby się dobrze bronić;

* Zawsze musi stawić czoło potworkowi „twarzą w twarz” I zawsze zbiera najwięcej ciosów(co się z tym wiąże: wykorzystuje straszliwie dużo Uhów w huntach);

* Żeby zabijać samemu silniejsze potworki musi mieć o wiele większy level niż inne profesje I dużo skillować;





Paladyn

Zalety:

* Z każdym nowym levelem Paladyn dostaje 10 punktów życia [hp], 15 punktów many i 20 capa;

* Regeneracja życia 1 punkt co 8 sekund i regeneracja many 1 punkt co 8 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt życia co 6 sekund i 1 punkt many co 6 sekund;

* Awansuje najszybciej ze wszystkich profesji w skillu walki na dystans(distance fighting);

* Paladyn szybciej awansuje w walce na dystans niż knight w walce w zwarciu;

* Awansuje tak samo szybko w shieldingu(jeżeli używa spearów i tarczy) jak knight;

* W miare szybko awansuje w levelu magicznym;

* Sam sobie tworzy amunicję;

* Amunicja dla paladyna(bełty, strzały) jest o wiele tańsza niż amunicja dla magów(hmm);

* Tworzy użyteczne runy(hmm);

* Ma bardzo dobre czary spontaniczne(Ultimate healing, Invisibility, Mana shield);

* Może używać (prawie) wszystkie runy [wysokolevelowcy także śmiercionośnie SD];

* W skillu walki w zwarciu(axe, sword, club) awansuje w miarę szybko(szybciej od magów, wolniej od knighta);

*


Na niższych levelach może zabijać silniejsze potworki (np. Cyklop, dwarfy Guardy, Demon Skeletony{kiedyś nawet GSy});

* Wysokolvelowy paladyn może expić szybciej niż knight;

* Wysokolevelowy paladyn z dobrze rozwiniętym shieldingiem jest lepszym blokerem niż knight, ponieważ ma czar „mana shield” i może szybko rzucać czar „Ultimate Healing”+ runy UH;

* Walka paladyna polega na uciekaniu i strzelaniu dzięki czemu zyskuje o wiele mniej obrażeń niż knight;


Wady:

* Paladynem skilluje się o wiele gorzej niż knightem, ponieważ jedyną bronią do skillowania są speary, które trzeba ciągle podnosić i na wyższym skillu zadają zbyt duże obrażenia...

* Z uwagi na to, że kusza i łuk to bronie dwuręczne[paladyn nie może trzymać tarczy i kuszy/łuku na raz] to gdy paladyn złapie laga lub zostanie strapowany i nie będzie miał żadnej tarczy przy sobie może zostać bardzo szybko zabity....

* Musi uciekać przed potworkami i strzelać w nie, więc jest mu bardzo trudno w małych pomieszczeniach(to może przeszkadzać w szybkim expieniu na nizszym levelu;

* Nie może trzymać pochodni(torch) ani magic light wand gdy expi, ponieważ to miejsce zajmują strzały, bełty[musi się zdać na czar światła: utevo lux i utevo gran lux];

* Nie może expic bez przerwy-musi się wracać do miasta po strzały lub bełty;

* Duża waga amunicji może być utrudnieniem dla niskolevelowych paladynów;


Mag (Sorcerer)

Zalety:

* Z każdym nowym levelem mag dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;

* Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;

* Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak druid);

* Ma najpotężniejszy czar w grze (ultimate explosion) i ma mase przydatnych czarów (np. Energy wave, Invisibility, itp.);

* Może tworzyć najpotężniejszą runę w grze(Sudden Death) i tworzy najpotrzebniejsze runy dla siebie(explosion, SD, HMM, GFb);

* Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);

* Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy;

* Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;

* Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak druid);

* Na wysokich levelach to magowie są najsilniejszą klasą, zawsze wszyscy na questy i hunty chcą chodzić z magami, czyszczą niebezpieczne miejsca za pomocą UE(np. respawn 8 demonów), lub Necro quest room;


Wady:

* Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;

* Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu);

* Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;

* Na niższych levelach expienie jest kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracają);

* Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(mag ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);

* Magiem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...


Druid

Zalety:

* Z każdym nowym levelem druid dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;

* Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;

* Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak mag[sorcerer]);

* Może tworzyć najpotężniejszą runę leczniczą w grze (Ultimate healing rune-UH), a także runy przydatne podczas expienia(HMM, GFB, Explosion) i kilka innych przydatnych run (Energy Wall, Soulfire, Convince Creature, itp.;

* Ma przydatne czary, bardzo dobre czary spontaniczne(mana shield, invisibility);

* Dobre czary leczące (np. heal friend, mass heal)

* Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);

* Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy[trochę więcej niż sorcerer];

* Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;

* Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;

* Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak mag);

* Bardzo chętnie brani na hunty;


Wady:

* Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;

* Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu(chociaż szybciej niż mag);

* Na niższych levelach expienie bardzo kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracaja;

* Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(druid ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);

* Druidem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...


Kilka moich uwag:

* Moim zdaniem mag (sorcerer) jest lepszy od druida, ponieważ ma on czar UE, robi sobie SD, bardziej respektują „Master Sorcerer’ów” niż „Elder Druid’ów”, lepiej się nim gra i mimo, że na początku druid ma trochę więcej kasy (lepiej wychodzi na sprzedaży run UH);

* Na początku mojej tibijskiej kariery myślałem, że knight to badziew ale teraz okazało się, że gra knightem nie jest taka głupia i beznadziejna.....

* Paladyn jest dobry na początku i na high-levelu(w środku średni) ale mimo wszystko jak aktualnie gram paladynem to mi tęskno za masterem(kiedyś do niego wrócę)....

* Niektórzy sądzą, że druidem się gra lepiej ale według mnie nic dobrego master sorca nie zastąpi;

* Na początku nie wydawajcie zbyt dużo kasy na sprzęt dla maga(zwykły b robe +plate legs+crown helmet+crown shield[potem demon] starczą) Wydawajcie kase i róbcie runy od razu na expa....

* Magiem tak do 25 levela radzę siedzieć na rotach, trollach, orkach, goblinach i robic hmm’emy na dalszy exp...

Dzień bez Tibi jest dniem straconym.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PORADNIKI » JAKA PROFESJA NAJLEPSZA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny